A Cycle Warrior's Journey

A Cycle Warrior's Journey

Egy nap Dubrovnikban

2018. február 01. - Boxie the Foxy

Dubrovnikban voltam és reggel volt, azt terveztem, hogy megpihenek egy kicsit a folyamatos biciklizés után és egy napig felfedezem a várost, bejárom az egészet, pihenek és strandolok. De a bicikli megnehezítette volna a dolgomat ezért gondoltam kikötöm egy biztonságos helyre ahol van kamera is, nehogy ellopják. Meg is pillantottam egy igazi luxus szállodát és bementem a recepcióra megkérdezni, hogy kiköthetem-e a parkolóba a bicajt és majd este jövök érte. Annyira jófej volt a recepciós, hogy még azt is mondta, hogy adjam oda a cuccaimat és berakja a pult mögé, így egész nap szabadon mászkálhattam anélkül hogy vigyázni kellett volna bármire. Mikor elindultam a hoteltől akkor leszólított egy buszvezető bácsi, hogy honnan jöttem stb. és elcsevegtünk aztán adott egy palack vizet útravalónak a hűtőből.  Király volt az egész nap, pont ahogy terveztem, felfedeztem a várost, fürödtem a strandon, rengeteg fényképet csináltam, még a Vastrónba is beleültem aztán estefelé visszamentem a hotelhez, és mivel ilyen jófejek voltak gondoltam fogyasztok is náluk valamit ezért vettem egy hideg sört és kiültem a teraszra a magam hátizsákos utazó módján a pezsgőző öltönyös meg estélyis előkelő vendégek közé. És ott találkoztam a buszsofőrrel és megint eldumáltunk, közben oldalra néztem mikor ment le a nap és felkiáltottam, hogy te jó ég de szép! A fényképen is szépen néz ki de élőben egyenesen lenyűgöző volt ez a naplemente! Gyorsan csináltam is róla egy képet, az emberek pedig furán néztek rám, hogy miért örülök ennyire ilyesminek. Aztán végül a buszsofőr megengedte, hogy az üres buszban aludjak mert neki meg a hotel biztosított szobát, úgyhogy lett szállásom is egy üres buszban ingyen.  Jó kis nap volt! 

A bejegyzés trackback címe:

https://cyclewarrior.blog.hu/api/trackback/id/tr9313622846

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása